close

hkmov_1294282622-f0.jpg

PREVIEW: PLEASE CLICK HERE

 

全文來自FACEBOOK迴響:

美美: 新少林寺唔好睇,刘華老態盡現,武打場面少而不精彩,好長氣地講佛學@O@, 真係O晒嘴,險些兒瞓著覺,全戲既焦點落在霆鋒身上,當他把范冰冰個頭塞入大水缸時,他流露的變態笑容唔係個個演員扮得到,呢D真係由內而外的演繹

明哥: 呢套我想睇喎...

樹熊: wait DVD la


波波: 我睇左,覺得都幾好睇丫,我諗套戲應該唔係好似葉問咁樣sell武打(雖然有一大班武打明星掛帥),其實套戲算係幾說教,但勝在冇乜悶場。劉德華個角色其實係要「老」d好,只有「老」先凸顯到佢歷盡滄桑,然後大徹大悟既說服力~

美美: Ball Ball, 大家看法有D不同都是常會出現, 你話刘華個角色要老D,但劇情要的是女細老婆嫩,呢道就有矛盾,以前D人都係早婚,再者少林寺三個字,無論你問三歲到八十歲既即時反應就係功夫-->>"打", 唔打都唔緊要,但係重要哭,哭完又哭,哭完又哭,我想BALL BALL 你比較感性吧!如果把它的名字叫"哭少林"反而好,唔駛我地一家五口走入去AU$87.5=HKD680,夠係HK食一次自助餐(2人)

美美會好快地UPDATE近排新戲,希望大家密切留意,新少林寺好看指數6(10分為滿分)

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    電影評論
    全站熱搜

    樂藍一族 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()