close
   
三個衰仔一隻狗
本來隔離住左三個細路已經好煩,佢地成日掉D波,垃圾同D污穢底底過來我地個花園,成日除晒衫四圍跑,我都未見過D細路咁百厭,真係好鬼煩!近排重衰,唔知係邊道搵隻衰狗番來養,我出街果時唔止狂吠,重沖上前撲我,如果唔係佢主人係道,
真係會一把傘打埋去,你話我殘忍都係咁話!佢地半途養果D狗實唔聽話,佢主人係度叫"COME ON BOY",隻狗就越走越遠,都唔知有冇打防疫針,我真係好鬼死恨那些中東人士,佢地生一堆細路出離,然後攞救濟金兩公婆唔做野又唔教仔重要養狗,呢D人越多世界就會越唔太平,真係好討厭!!快D搬...
  •  
    • Danny Lai 中東人係信回教架, 教妳嚮佢隔離燒返隻乳豬, 重要用扇吹過隔離。 然後切少少豬肉比隻衰狗食(最好有骨的) 嘿嘿~ 估計唔洗幾耐隻狗就會東消失
    • Ching Mei Yeung 但係D人話如果狗食朱古力會死,係咪錦會快D呢:p
    • Danny Lai 千奇唔好, 妳毒死隻係犯法。 但比隻狗食豬肉, 令佢"不潔" 中東佬回教 好信依味野, 回教教義係食豬等同食人肉。 換轉係妳會唔會同隻食人肉既狗一齊玩?
    • Ching Mei Yeung 我擺D朱古力係個花園到,隻衰狗成日四周大小便同周圍食垃圾,如果佢誤食而死,我都冇事,冇法律話唔可以四周擺朱古力,錦就神不知鬼不覺:>
       
    • Angel Cheng 嘩你地2隻嘢呀
    • Ching Mei Yeung Angel, 如果你係愛狗人士就回避一下,我驚以下內容會令你更加不安,在下正是人稱殘酷份子既吃狗黨,我三歲已經有吃狗肉既經驗,現在無吃了因為犯法,但係唔好話我痴線,因為济公既口頭蟬"酒肉穿腸過,佛祖心中留"當中既肉,就係指狗肉,如果比我選擇一樣1.同一隻非常可愛既狗KISS,2.定係幫100個公公婆婆"執金",我擇1000次答案都係第二,因為我唔想食屎!!
    • Susanna Kwan 真係好討厭!!!!!!
    • Ching Mei Yeung MISS KWAN,你都唔鍾意狗?
    • Danny Lai 妳不如塞D 老鼠藥入巧克力到, 上面寫著"小心, 有毒" 放嚮狗窝旁, 狗唔識字, 就算識都唔識睇中文繁體字(主人都唔識啦), 肯定毒死, 嘿嘿~ 就算報警妳可以話毒老鼠姐, 而且上面寫明"有毒" 佢地吹妳唔脹。
    •   
arrow
arrow
    文章標籤
    Facebook
    全站熱搜

    樂藍一族 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()